Rawatan

Δ

Rawatan Hidroterapi Ais Untuk Berbagai Jenis Penyakit…

Sebenarnya Hidroterapi Ais merupakan suatu bidang perawatan penyakit dan penjagaan kesihatan

yang mempunyai konsep tersendiri, unik dan ringkas menghasilkan keharmonian untuk dimanfaatkan secara optima.

Air adalah elemen paling banyak digunakan bagi tujuan rendaman keseluruhan tubuh,

Terapi pertama seumpamanya yang menggabungkan elemen/unsur semulajadi yang dapat memberi keseimbangan semula kepada tubuh secara keseluruhan.

Dengan menggunakan bahan-bahan asas seperti air berionik (alkali), garam potassium, pati bunga aromaterapi ‘Seri Wajah’, sulfur, ais dan lain-lain bahan serta peralatan seperti mesin ozon, lampu UV ,penggerak air dan HydroNatrium/Kapur;akan mempercepatkan tindakbalas kimia supaya kesan-kesan keracunan di dalam tubuh akan lebih reaktif dan memberi kesan optima dan ini boleh dilihat melalui perubahan-perubahan seperti warna (air), bau, suhu tenaga dan sebagainya.

Bahan-bahan lain yang menjadikan terapi ini sebenarnya bertujuan untuk mengubah penyakit menjadi suatu bentuk tenaga lain yang lebih berguna kepada tubuh.

Kesan paling penting selepas melalui terapi ini ialah tidur yang begitu lena dan merehatkan.

Tubuh akan lebih segar apabila sedar daripada tidur tersebut.

Hidroterapi Ais ini gunakan juga dalam merawat penyakit-penyakit seperti kanser dengan efektif dan menjimatkan kos serta masa.

Semua mengetahui dan menyedari tentang bahaya kanser serta memahami bahawa sehingga kini masih belum ada rawatan yang benar-benar mampu merawat kanser sepenuhnya

maka di sinilah kita dapat menyaksikan bagaimana terapi ini berjaya mengatasi pelbagai rintangan untuk membantu kita semua melawan dan menangani kanser.

Anda akan melihat sendiri bagaimana terapi ini boleh memberi kesan perubahan yang drastik kepada tubuh yang berpenyakit samaada luaran mahupun dalaman dalam proses rawatannya.

Mandian ais dengan Minyak Pati Bunga Seri Wajah (Aromatherapy Vibration) akan meningkatkan jumlah oksigen di dalam darah dan meneutralkan gas-gas lengai yang mengganggu tahap kecerdasan seseorang.

Keajaipan air  dingin (air dan ais) serta Minyak Pati Bunga sebagai peneutral yang ideal dapat menghantar isyarat gelombang dengan laju.

Ais mempunyai getaran tenaga yang begitu aktif dan berupaya memberikan tekanan ke dalam tubuh untuk meneutralkan kawasan tekanan rendah di dalam tubuh yang dipenuhi karbon dioksida.

Air yang mempunyai tenaga yang dapat menentukan kelajuan penghantaran gelombang bergantung kepada keperluan tenaga yang diperlukan oleh tubuh seseorang.

Suatu perkara yang harus diingat iaitu air yang mengalir dan jernih juga mempunyai rahsia kelajuan cahaya yang menyerlahkan lagi sinar cantik pada aura anda.

Mandi bagi orang yang demam akan dapat mengimbangi sistem organ atau pergerakan cecair atau limfatik tubuh dan juga darah yang cukup bekalan oksigen.

Tubuh kita di bahagian usus mempunyai 70% cas-cas positif atau proton di tahap bawahan dan dalaman amat memerlukan 30% cas-cas negatif iaitu elektron untuk keseimbangan bahagian luaran.

Pakej Rawatan

Kos mandian selama setengah jam biasanya ialah RM70,jika anda bawa tukang jirus dan kelengkapan mandian seperti kain/seluar basahan dan tuala sendiri, kami tawarkan potongan harga pada setiap mandian iaitu:

Untuk seorang mandi RM50 Untuk pakej dua orang RM80



There are no comments on this page.

Tinggalkan komen